Obchodní podmínky

1.     Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě KASEA.CZ

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinností prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně potřebitele (č. 634/1992 Sb.).

Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

 

2.     Objednání zboží a služeb

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Kupující je povinen uvést správné registrační údaje a to zejména úplnou poštovní adresu, na kterou má být zboží odesláno. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká v okamžiku dodání zboží. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt, nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

Vyhrazujeme si také právo na zrušení či změnu objednávky zákazníka pokud dojde k technické chybě v administraci, např. chybně zapsaná cena správcem e-shopu, chybné množství, velikost, barva, kaz na zboží atd.

 

3.     Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

4.     Ceny zboží

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH. Nejsme plátci DPH.

 

5.     Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky, za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 3-4 pracovních dnů.

 

6.   Způsoby doručení

Doručení zajišťuje Česká pošta nebo kurýrní společnost. Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu, o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech v průběhu běžné pracovní doby.

Česká Pošta - V pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 800 177 889

Pokud vyberete způsob doručení Českou poštou, bude balíček doručovat poštovní doručovatel na vaší domácí adrese v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin od odeslání z našeho skladu. Pokud vás nezastihne doma, nechá vám ve schránce oznámení o uložení zásilky. Balíček si budete moci vyzvednout v otvíracích hodinách na vaší poště do sedmi dnů od neúspěšného doručení.

Doporučený dopis - doba dodání je delší než u Balíku do ruky a Balíku na poštu, cca 4-5 dní.

kurýr In Time - V pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné ZDE (po zadání čísla zásilky). Kurýr Vám také zašle SMS o předběžné době dodání. Kurýrní přeprava zajišťuje komfortní doručení následující pracovní den od podání zboží.

Daňový doklad – faktura je zaslána zákazníkovi buď na kontaktní emailovou adresu, kterou zadal při odesílání objednávky nebo spolu s objednaným zbožím.

 

7.     Způsoby platby

bankovním převodem

Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na tento účet: 2200402257/2010 Fio banka, a.s. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo faktury (bez písmen).

na dobírku

Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli (Česká pošta, přepravní společnost).

kreditní kartou on-line

Pohodlné a jednoduché zaplacení zboží přímo z Vašeho počítače.

Postup naleznete ZDE.

 

8.     Náklady na doručení

In Time

Platba předem na účet                                     79,- Kč

In Time - Slovensko

Platba předem na účet                                 300,- Kč

 

Česká pošta

Balík do ruky - Platba předem na účet             99,- Kč

Balík na poštu - Platba předem na účet            99,- Kč

Doporučený dopis                                       49,- Kč

(lze jen u punčochového zboží, max. 3 ks v obálce)

 

Platba on-line - zdarma                                0,- Kč

Dobírka                                                           30,- Kč

 

 

9.     Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo dle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, kontaktuje prodejce, že žádá o odstoupení od smlouvy, uvede číslo objednávky, jméno a datum nákupu. Uvedené zboží zašle zpět v uvedené lhůtě na adresu prodávajícího. Vrácené zásilky nebudou přijaty na dobírku. Doporučujeme poslat zboží jako pojištěnou zásilku a zvolit vhodný obal, jelikož prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vrátit zboží, které získal na základě kupní smlouvy. Pokud to již není dobře možné (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu nahradit v penězích např. formou započtení na prodávajícím vrácenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod.).

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní – včetně původní etikety, nepoškozené a v nepoškozeném obalu a pouze nenošené. Pokud uvažujete o vracení či výměně takovéhoto zboží, nezkoušejte jej na sobě. Punčochové zboží pak nejde dát znovu do prodeje, a proto vám nebudou vráceny peníze.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží vráceny kupujícímu převodem na jeho účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek se nebude akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, nelze u použitého zboží.


10.  Reklamace zboží, záruční podmínky

Veškeré nabízené zboží na KASEA.CZ je nové a vztahuje se na něj 12měsíční záruční doba, pokud není v popisu uvedeno jinak.

Kabelky a tašky jsou určeny pro nošení běžných věcí a potřeb, maximální nosnost uvedená výrobcem je cca 1,5 kg.Tašky nejsou určeny pro přepravu notebooků a jiných těžkých zařízení.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí.

Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, kupující zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Kupující má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.

Záruka se nevztahuje na poškození v důsledku manipulace jednoznačně vedoucí k poškození výrobku a na opotřebení způsobené nevhodným zacházením s výrobkem. Při případné reklamaci kupující kontaktujte prodejce e-mailem nebo telefonicky. Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy jako pojištěnou zásilku. Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata. Prodávající se zavazuje informovat kupujícího do 7 pracovních dnů od obdržení reklamace o oprávněnosti reklamace a o postupu vyřízení. V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího doručení.

 

11.  Ochrana osobních dat

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že tyto svěřené osobní údaje použije jen pro komunikaci se zákazníkem. Osobní data nebude provozovatel bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě.

 

12.  Závěrečná ustanovení

Obchodní podmínky jsou platné do doby vydání nových obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto jinak. Odesláním elektronické objednávky kupující akceptuje bez výhrad veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou výši ceny objednaného zboží (včetně expedičních a dopravních nákladů), uvedenou v ceníku internetového obchodu. V případě, že kupující požádá o opakované doručení, bude mu zásilka znovu zaslána a cena bude zatížena dvojnásobným poštovným a balným.

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

23. 2. 2017 

Sledujte veškeré informace a novinky na sociálních sítích

Proč u nás nakoupit ?

1

Doprava zdarma

Při nákupu zboží od 1.000 Kč máte u nás dopravu zdarma. Využijte toho!

2

Jednotné ceny

Máme stejné ceny na e-shopu i při osobním odběru. Žádné příplatky za osobní odběr!!!!

3

Expresní dodání

Vše máme skladem! Zboží obdržíte následující pracovní den po předání dopravní společnosti!